13 Ocak 2016 Çarşamba

3B Küçük Çerçeve ...













 Renkli kağıtlardan 3 boyutlu küçük çerçeveler yapalım dedim.
Ve bunun için kalıbını ve içlerine çok amaçlı içerikler hazırladım. 









Bunun için önce hazırladığım kalıbın çıktısını almalısınız.


İNDİR



Sonra dış hatlardan parçaları kesmeli ve kesik çizgili yerlerden kat izleri oluşturmalısınız.











Daha sonra tüm kenarı düz olan çerçevenin  iki kenarı düzgünce katlamalı ve kağıda değen  yüzeyi mum yapıştırıcı ile kağıda tuturmalısınız.






En son diğer iki kenarı da katlayıp yapıştırmalısınız.








Köşelerini iyice tutturmak  için minik şeffaf bantlarla (soley bant) yapıştırdım.





Arka desteklerini de yapıştırdınız mı çerçeveniz tamamdır.
Dikkat edin destekleri arkadan taban sınırına denk gelecek şekilde yapıştırın





O kadar kolayki kes-katla-yapıştır   :)))






Bu kalıpları değişik renkli  A4 kağıtlara basıp, renkli çerçevelerinizi oluşturabilirsiniz.



****************************************************



 Çerçevenin içini de dolduralım dedim ve değişik konularda iç resimleri oluşturdum, hazırladım.
buyrun buradan baka bilirsiniz.

Boş bir çerçeve bile var içinde, sizlerde kendi fikirlerinizi resminizi ve notunuzu yazabilirsiniz.





İNDİR


*****************************************


 Kalpleri dilediğiniz gibi boyayabilirsiniz...





















 




































































Keyifli zamanlar geçirmeniz dileğimle


Aktif Anne


**


Hiç yorum yok: