18 Şubat 2018 Pazar

Barış Özcan nın video sunum hapları...



Sizlere uzun zamandır takip edipte, içimde tutamadığım herkesin bilmesi tanıması gerekektiğini düşündüğüm Barış Özcan'ın videolarını  anlatmaya çalışıcam.

Barış Özcan'ı "youtube" kanalında keşfettiğimizden beri müftelası olduk. 
Onları ailecek takip ediyoruz, eşi Devletşah Özcan'nın güzel hoş yemek ve kitap önerileri var. Oğlları Sufi Özcan'nın da 6 yaşında 1300 leri geçen ve hergeçen gün artan okuduğu kitapları paylaşan instagram hesabı var.

Bizim evde çocuklarım okuldan geldikten ve ödevlerini yaptıkyan sonra Barış Özcan Saatimiz var mesela.

Benim ruhumu, düşüncelerimi genişlettiği gibi bir anne olarak çocuklarıma anlatmak isteyebileceğim, konuşmak isteyebileceğim konuları işliyor videolarında. Bunun için ayrıca mutlu ve heyecan duyuyorum.

Barış Özcan'nın videoları 20 dakikadan az, hatta ortalama 14 dakika kadar diyebilirim. Videolarının, sunumlarının sürelerini algılayıp anlayabilmemiz için bilerek, bilinçli bir şekilde   bu kadar tutuyor.
 Bu  yüzden hapa benzetiyorum ben bu durumu. Her bir videyosu ufkumu genişletiyor, bilgiendiriyor çünkü.

Sunumları hiç sıkmıyor.  araya koyduğu Mizhlarına gülüyor, yazıları animasyonlarıyla, müzikleriyle  oluşturduğu kurguya hayranım. İzlettiriyor. yani her şey dozunda.

Kırk üç yaşındayım. Bir kadın olarak, bir anne olarak zamanın yeniliklerine ,gelişmelerine takip etmeye çalışıyorum ki yetemediğim, anlayamadığım noktalar oluyor. İşte bu anlamda da Barış Özcan önümü açtı. Endişemi giderdi açıkçası.

Video sunumlarında tavsiye ettiği herşeyi takibe alıyorum.

Sunumlarında duyduğu heyecanı, paylaşımdan duyduğu zevki biz  de alıyoruz.

Bu heyecanın, zevkin hiç eksilmemesi; paylaşımlarının, başarının daim olması dilerim.

Yolun açık olsun Barış Özcan. Ve teşekkür ederim.

:))





Benim oğlanlar büyüyünce mühendis olmak istiyorlar.
Ve mümkünse  babaları gibi bilgisayar alanında genişlemek istiyorlar.

Bill Gates'i biliriz, Seteve Jobs'u biliriz, Marc Zuckerberg'i biliriz v.b. kişileri biliriz takip etmeye çalışırız.

Bir de Elon Musk diye biri var  dedik, Tesla arabalarını, Enerji depo tesislerini, Roketlerini duyduk, okuduk biliyoruz.

Ama Barış Özca'nın Elon Musk'a bakış açısı, yorumu ayrıca etkiledi beni.

"Kim ulan* bu Elon Musk?" video sunumunun sonuna doğru 
"Neyi bilmediğimiz hakkında hiçbir fikrimiz yok"
diyor ve bu cümleye vurgu yapıyor.


_ Vizyona sahip olmaktan,

_ Hedef belirlemekten,

_ Okumaktan,

_ Görebilmekten 

bahsediyor sunumunda.

Ve en son Elon Musk'ın Anıtkabir'de Atatürk'ü ziyaretinden bahsediyor. Ve onun 
"İstikbal göklerdedir"
sözüne bağlaması beni mest etti.

Be bu video sunumunu çocuklarıma yatmadan evvel iki kez izlettim.
uyurken hayal kurmalarını, düşünmelerini istedim.

Güzel sonuçlar aldım diyebilirim.

Size de tavsiye ederim.

Sizlere de heyececan ve ilgi uyandırması dileğimle...
Sevgiler...










Keyifli zamanlar geçirmeniz dileğimle






Aktif Anne





***


















10 Şubat 2018 Cumartesi

9 Şubat 2018 Cuma

Baby Klip (yabancı dergi) Şablonları ile...


Yine kalıplarıyla beraber 
okul öncesi çocuklara daha çok hitap edecek, 
odalarınızı, sınıflarınızı süsleyebileceğiniz figürler....




İNDİR








İNDİR







İNDİR






İNDİR






İNDİR








İNDİR






İNDİR













Keyifli zamanlar geçirmeniz dileğimle




Aktif Anne






***